Hemma!

Nu har jag varit hemma i en vecka. Det känns konstigt. Det är kallt och jag har redan jobbat två gånger. Jag kastas in i vardagen och det känns knappt som att resan har hänt. Men då tittar jag på bilder från resan. Vi har tagit drygt 3000 bilder så det finns en del att gå igenom.

Nu är det snart julafton. Jag jobbar på julstämningen. Idag ska jag åka till stan och köpa julklappar och sedan ska jag baka lussebullar. Jag är glad att jag kommer hem lagom till julen så att det i alla fall händer något.

Uppdateringen från resan var dålig på slutet. Därför tänkte jag under kvällen skriva något om våra sista veckor i Thailand. Kanske lägger upp några bilder också.

Många kramar till er alla. Jag blir glad när jag kommer hem och får höra att det är så många som har följt min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0