I vårt thailändska paradis regnade det...

Våra två sista veckor tillbringade vi i Thailand. Vi hade verkligen sett fram emot sol och bad. Men när vi kom till vår thailändska ö, Koh Phangan, regnade det. Vi bodde i en fin bungalow och varje morgon när jag vaknade hoppades jag att solen skulle skina. Tyvärr var det mulet nästan hela veckan och det kom många skurar. Men så fort det var uppehåll passade vi på att ligga på stranden. Det var i alla fall varmt och skönt. Det kan inte alltid bli som man har tänkt sig. Som tur var fanns det en jättebra restaurang på stranden nedanför vår bungalow som serverade jättegod thailändsk mat. Så vi har provat oss igenom det thailändska köket och det finns mycket god mat.


Stranden var jättefin. I solsken tror jag att det skulle vara en paradisstrand.


Jag passade på att sy på flaggor på min ryggsäck. Jag lämnade plats för framtida resor...


Vår favoritrestaurang.


Vår fina bungalow.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0