2 dagar kvar

Det blev ingen tur till stan för mig idag. Jag skjuter upp det till imorgon. Istället var jag ute med Alice på morgonen. Hon är så fin. Jag kommer sakna henne mycket. Det är nästan svårast med henne för jag kan ju inte berätta för henne att jag ska vara borta i tre månader men att jag kommer tillbaka. Jag hoppas att hon inte glömmer bort mig!







Världens finaste Alice. Bilder från förra sommaren när Alice var tre månader gammal.


När jag kom tillbaka från promenaden kom Lisa hem. Hon hade köpt en cookie till mig så vi fikade tillsammans. Mysigt! Jag kommer förstås sakna Lisa super duper mycket också!! Nu ska jag försöka packa lite innan jag ska iväg till jobbet. Jag ska förtidsrösta också på vägen dit. Det känns väldigt viktigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos!! Vad liten hon var där :)

2010-09-10 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0