Nedräkning - 6 dagar kvar

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag ger mig ut på min livs resa. Den här bloggen är skapad främst för att familj och vänner ska kunna följa mig på min resa. Jag ska försöka uppdatera ofta och jag hoppas att ni vill läsa om allt som jag kommer att vara med om!

Idag har vi fixat med papper och framför allt visum. Vi var på resebyrån på morgonen och hämtade våra papper och pass med inklistrade visum för Ryssland, Mongoliet och Kina. Under dagen besökte vi även Laos och Vietnams ambassad. Vi blev väldigt glada när det gick att få visum både i Laos och Vietnam på mindre än tjugo minuter. Det kallar jag bra service =) Idag har jag även införskaffat myggnät, Mygga och sidenlakan. Nu har jag snart handlat allt på min inköpslista. Sedan återstår bara packningen. Jag ska verkligen försöka att inte ta med mig för mycket, men det är ju så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0