Resfeber och Packning

Många har frågat mig om jag har någon resfeber och jag har hela tiden svarat nej. Jag har inte känt så mycket tidigare. Det beror nog på att allt känns så overkligt. Jag kan inte förstå att jag snart lämnar Sverige för världen och att jag ska vara borta i tre månader.

Men idag hände något och jag förstod plötsligt att jag snart ska åka. När jag kom hem från jobbet kände jag mig stressad och jag hade en konstig känsla i magen. Det kändes som att jag hade mycket kvar att göra och jag visste inte riktigt vart jag skulle börja. Därför gjorde jag ingenting till att börja med. Typiskt mig! Men nu har jag i alla fall tagit tag i det. Jag hade lagt fram det mesta till packningen tidigare och nu har jag även lagt ner mycket i ryggsäcken. Det känns som att det är mycket plats kvar, men då har jag förstås inte lagt ner kläderna än. Jag vet ungefär vad jag ska ha för kläder med mig. Men det är fortfarande lite som jag funderar över. Jag tror att jag skjuter upp de besluten till imorgon.

Just nu känner jag mig väldigt trött och jag vill vara pigg till imorgon för då kommer mina favorittjejer hit på brunch. Det blir supermysigt och jag är så glad att alla är i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

Åh! Kommer sakna dig så mycket!

2010-09-12 @ 14:14:36
URL: http://pascen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0